2016. május 9., hétfő

Szívdobbanás : Váratlan utazás


Daemon

Csikorgó kerekekkel állok meg Alex mellett a járdán.
-Haver ,a végén még elütöd!! -kiállt rám Aaron. A szememet fogatom.
-Ne nyavalyog, olyan vagy ,mint egy lány akinek hormon túltengése van.
-A hormonjaimmal semmi gond nincs. Kikérem magamnak. -rázza meg a fejét Aaron.
-Szerintem ezt Amara cáfolná. -röhögök. Éppen beszólna valamit amikor kinyílik az ajtó és Alex huppan a hátsó ülésre.
-Mindenki magából indul ki barátom. A te hormonjaid nincsenek rendben.
-Valóban??
-Igen. Ha jól tévedek a te hormonjaid vannak az egekben, a véred pedig a farkadba áramlik amikor csak meglátod Camillet. 

Válaszképpen morogtam valamit.
-Jó járgány, Daemon. Loptad?? -kérdezi a Kölyök provokatívan.
-Nem. A hivatalos megfogalmazás szerint csupán elkötöttem. -közöltem mosolyogva.
-Na ne nevettess. -kacag fel hitetlenkedve, de látom a visszapillantó tükörben Aaronra mered. Aki összeszorított szájjal mered ki a szélvédőn.
Alexre emelem a tekintetem a tükrön keresztül és felvonom az egyik szemöldökömet.
A srác nagyot nyel.
-Nem vagyok jól nevelt úri fiú Alex. A múltamat sötétnek is lehet nevezni.
-Nem gondoltam volna.
-Ha megismersz rájössz.  -ekkor tűnik fel Alex véres szája. -Ki tette ezt ??
-Az apám. -Aaronnal összenézünk, a szemében ugyan olyan indulatos szikra jelenik meg ,mint az enyémben.
-De elintéztem. Valószínűleg ájultan fekszik a padlón.
Egy elismerő hümmögés hagyja el a számat.
-Alex, talán nem ez a legjobb alkalom ,de büszke vagyok rád.

Két héttel később


A verekedés óta két hét telt el. A felügyeleti jogot kivizsgálták és a családi háttérre hivatkozva Alex hozzánk költözhetett, bár a vizsgálat még nem zárult le teljesen.
De ez nem nagyon zavart. Apámmal is közöltem a dolgok állását. Örült és büszke volt rám.
Aztán meg három repülőjegyet küldött azzal a melléklettel ,hogy várnak minket Svájcban.
Eleinte semmi kedvem nem volt ehhez a tortúrához, de Camille addig rágta a fülem amíg rá nem bólintottam. 

Szóval éppen egy repülőn ülünk és hasítunk a sílécek hazájába. Cam köztem és Alex mellett tette le szép kerek, fogdosni való fenekét. Mondjuk jobb is így, mert ha az ölembe ül akkor a gép egész legénysége és utasai szeme láttára teszem magamévá ott helyben.
A férfiasságom már szabályosan sikított a mellőzöttségtől. Már három hete nem szexeltem. Szóval egy örökkévalóság. Persze pechemre a testem csak egyetlen nőt kívánt aki alig egy karnyújtásnyira volt tőlem. Ekkor enyhe nyomást éreztem a vállamon.
Lassan odafordulok és Camit veszem észre amint csukott szemmel pihen a vállamon. Halkan szuszog. A keze a karomat markolja majd egyre lejjebb csúszik, végig simít a karomon. Bizsergés fut végig rajtam. Hangosan fújom ki a levegőt.
Ennél kellemetlenebb nem lehet nyugtatom magam bizakodóan. Ekkor a keze elereszti a karomat és az ölembe hullik, pont oda ahol annyira kívánom.

A levegő a torkomra forr. Akarom. De nem lehet. Az érintése ledermeszt, tudom ,hogy mozdulnom kellene ,de képtelen vagyok. Alex nevetését hallom.
-Rámenős a csaj mi??. -nevet.
-Még álmában is engem akar. -kacsintok.
-Csak még nem tud róla.
-Majd ráébresztem. -mosolyodom el.
Felemelem a kezét az ölemből és a combjára teszem és megfogom. Hüvelykujjammal finom köröket rajzolok a combjára, ő pedig mélyebbre fúrja az arcát. Kisimítok egy tincset a szeméből és gyengéden a füle mögé rejtem.
Cami válla fölött feltűnik Alex kíváncsi tekintete.
-Mi van Kölyök?? 

-Ha felnősz elmondom. -kacsint és kibámul az ablakon. Ha nagyobb lenne az ablak ki is lökném rajta. Miért kell mindig többértelműen fogalmaznia. Olyan ,mintha állandóan kioktatna. Idegesítő egy srác.
Két óra múlva landolunk a a Svájci repülőtéren. Megvárjuk a csomagokat majd taxit fogunk. Bedobálom hátra a csomagokat, Camillet pedig előre engedem ,de lovagiasan segítek neki. Na jó ,csak megfogom a fenekét és beljebb tolom a taxiba.
-Daemon!! -hallom édes tiltakozó hangját.
-Ne hazudj nekem bébi, tudom ,hogy élvezed.
Szemforgatás és hümmögés következik.

Az út unalmas volt, de rettentően. Egy fullasztó térben lenni egy bagós taxisofőrrel maga a pokol.
Aztán megérkeztünk a hotelhez. Ez egy negyven emeletes, ultra modern, úszómedencés és edzőtermes építmény volt. Olyan lifttel ami éppen csak gyereket nem csinál. Nem szerettem ezt a típusú felhajtást és ez mit sem változott.
Rühellem ha az emberek mindent pénzzel akarnak megoldani. Ilyen volt az apám is. Camille arcáról viszont sugárzott a lelkesedés. 
-Tetszik ??? -kérdeztem őszintébb mosollyal.
-Az nem kifejezés. Itt egy manikűr többe kerülhet ,mint a házunk. -tátotta el a száját. Kitört belőlem a nevetés. 

-Ne nevess!! Ezt halál komolyan gondoltam.
-De attól még vicces. Szórakozni jöttünk. A szálloda kilencven százaléka pedig az apámé.
-Apád nagy játékos. -mondta az épületre bámulva.
-Az, de néha rosszul méri fel a téteket.
Kipakoljuk a cuccokat és belépünk a fotocellás ajtón. Egy hosztesz siet oda hozzám.
-Mr. Agenta, már nagyon vártuk önöket. -biccentett az ázsiai beütésű férfi, kedves mosollyal.
Biccentek neki, mire folytatja.
-A szobáikat előkészítettük és ha kívánják azonnal oda is vezetem önöket.
-Kívánjuk. -szólt oda Alex nagyképű mosollyal.
-Értem. Andre majd foglalkozik a csomagjaikkal.
Végszóra egy szőke fickó jelent meg mellettünk egy kocsival és elkezdte rápakolni a bőröndöket.
-Remek. Akkor indulhatunk?? -kérdeztem.
-Kövessenek.

A harminchetedik emeletre mentünk.
-Ez a folyosó csak a maguké. Mindegyik szobához saját fürdő tartozik. 24 órás szobapincér szolgálat. A legfelső szinteken medence, egy edzőterem és egy profi játékterem üzemel. Ezekkel a kártyákkal tudnak belépni. Korlátlanul. Ha valami kérdésük van hívjanak bátran.
Átnyújtja a mágneskártyákat majd sarkon fordul és otthagy minket.
-Szerintem rendezkedjünk be. -javasolja Cami. Ekkor fut be a kocsi a csomagokkal.
-Remek ötlet. -oda lépek az ajtómhoz a bőröndömmel. -Én utána úszni megyek.
-Játék terem. -szól Alex és eltűnik az ajtó mögött.
-Nem tudom. -hallom Camille hangját.
-Minden esetre a vacsoránál találkozunk. -ezzel becsukom az ajtót.

Camille

A szálloda hőmérséklete elég magas volt így egy combközépig érő világos kék ruha mellett döntöttem.
Nem volt konkrét program ötletem ezért magassarkú, pántos szandálomban flangálok a szálloda legfelső emeletén a játék szinten. Alexxel is találkoztam egy párszor.
A terem végében találok egy bárpultot és oda huppanok az egyik székre. Éppen a párpult építő köveit elemzem amikor meghallok egy kellemes hangot.
-Mit adhatok a hölgynek?? -felpillantok és egy búza szőke, markáns állú sráccal találom szemben magam. Szemei érzékien csillognak ahogy a dekoltázsomról a szememre emeli a tekintetét.
-Egy Whiskeycolát kérek.
-Igen is. - letörli a pultot egy ronggyal és elkészíti az italom.
-Mennyivel tartozom.
-A vendégem.
-Minden nőt meghív egy körre??
-Csak azokat akik érdekelnek.
-Ez hízelgő. De szép is a begyakorolt szöveg.
-Ennyire átlátszó?? -kérdezi csábos mosollyal.
-Eléggé. 

-Akkor taktikát kell váltanom.
-Nem ártana.
-Majd igyekszem. -mondja, miközben pimasz mosolyt villant.
-Egyébként a nevem Julian.
-Camille. -ezzel felállok és az itallal együtt elindulok.
-Szerintem még találkozunk.
-Szerintem is. -vallom be. -Még visszahozom a poharat. -rákacsintok és hallom ahogy teli torokból felnevet.

Daemon

Végre kipróbálhattam ezt a 200 méter hosszú, fűtött medencét. Na meg az új úszó shortomat. Nem rajongtam a fecskéjért ,szeretem ha bizonyos dolgok látatlanban maradnak, ilyenkor.
Vagy húsz hosszt úsztam mire kellemesen elfáradtam és kikeveredtem az egyik napozóágyra. Felkaptam a törölközőmet és a derekam köré csavartam. A mellkasomat pedig közszemlére tettem ,had lássa mindenki milyen jó pasi vagyok. Nagy az arcom ez igaz, de tényleg lehengerlően szexi vagyok. 

Nem értem Cam hogy nem látja. De egy kis gondolat öltött formát a fejemben.

Mi van ha látja, csak egyszerűen nemérdekli

Megráztam a fejem, de barna fürtjeim így is a homlokomhoz tapadtak. Megfogtam a rongyot a derekam előtt és elindultam az öltöző felé amikor megrázó felfedezést tettem. 
Egy bombázó állt velem szemben, egy falatnyi rózsaszínű bikinit viselt ami meglepően elütött vörös hajától.

1 megjegyzés:

Idegen érzés: Van amire születni kell

Hannah Meztelenül ébredek a hotelben, azután az eszméletlen éjszaka után. Mindenem fáj, de természetesen jó értelemeben. Nagyon is jó...