2016. május 9., hétfő

Szívdobbanás: Randi vagy ahogy tetszik


Camille


Ez a szálloda maga volt a pompába mártott kényelem. Na meg a szexi pultos. Olyan, akár egy ínycsiklandó gyümölcssaláta.  Tegnap mikor visszavittem a poharam randira hívott a saját módszerével. Idézem:
"Egész éjjel ébren hánykolódnék az ágyamban és azon agyalnék, hogy mekkora marha voltam, hogy egy ilyen intelligens és vonzó lánynál próbálkoztam ezzel az ósdi módszerrel. Bocsánat képpen elvihetnélek vacsorázni??."
Jót nevettem rajta, de beleegyeztem. Kíváncsi leszek ,szeretném ezt a pasit jobban megismerni ,de van egy olyan érzésem ,hogy ez az este korántsem lesz olyan zökkenő mentes ,mint remélem.

Daemon


Feltehetném magamnak a kérdést ,hogy mégis mit keres Virginia a világ segglyukában ráadásul ugyan abban a szállodában amiben én. De nem teszem hiszen tudom a választ.
Egy hidrogénezett szőke liba flitterekbe gyúrva, azaz Ashley miatt van itt. Az idegesítő mostoha húgom megint elintézte. 
Ugyan is az ex-szexpartnerem, Virginia a legjobb barátnője , aki pedig szerelmes belém, de én nem akarok tőle többet testiségnél. Vagyis akartam.
Szexi domborulatai már korántsem hoztak annyira lázba ,mint szerette volna.

-Hali Daemon.
-Hello. -mondtam közönyösen.
-Reméltem ,hogy itt talállak. -rebegteti a szempilláit.
-Ne játsz rá. Kérlek. Tudom ,hogy tisztában voltál vele ,hogy itt találsz. Szóval ki vele mit akarsz ?? -lehet tapintatlan voltam ,de ha már ezerszer próbáltam neki elmagyarázni ,hogy vége. Mit kellet volna még tennem ?? Írjak kérvényt ,hogy hagyjon békén??
-Nem szoktál velem így beszélni. -sértődött arcot. Brühühű.
-Azt hittem a múltkor világos voltam, hogy nem akarok tőled semmit.
Közelebb lépkedett akár egy ugrásra kész vadmacska. Rózsaszín műkörmeit végig húzta a karomon és incselkedve nézett a szemembe.
-Tudom, hogy akarsz.
-Akkor rosszul tudod. -szögezem le és leemelem a kezét a testemről. És hátat fordítok ,hogy odébb álljak.

-Ez amiatt a szuka miatt van, igaz??
-Miről zagyválsz?? -fordulok felé.
-Camilleről. Az ujjai köré csavart. De ő úgysem lesz a tiéd.
-Miért is nem ?? -kérdeztem vissza ingerülten. Kezdett felmenni bennem a pumpa és nem tudtam kontrollálni a szavaimat. Lebuktattam saját magam.
-Tudtam. -Virginia szája elégedett mosolyra görbül ahogy rájön ,hogy mit kotyogtam ki az imént.
-Akkor jobb lenne ha erről magát Camillet kérdeznénk meg nem gondolod ??
A picsába. Ez a fúria már is ellenem akarja használni az érzéseimet.
Még nem állok készen arra ,hogy Caminek elmondjam ,hogy mit érzek iránta. Ugyanakkor nem hagyhatom ,hogy ez a pletykás szajha kotyogja ki. 

-Mit akarsz ??
-Hogy érted ?? -dönti oldalra a fejét miközben maga köré vonja a karjait. Kezdtem unni a drámázást.
-A hallgatásodért cserébe.
-Ja hogy úgy. -ragyog fel a szeme. Nagy mákja ,hogy szép, mert az eszéből nem tudna megélni.
-Vacsorázz velem ma este.
-Rendben. Egy vacsi. -bólintok rá mielőtt még többet akarna és elindulok.
-Nem kell elém jönnöd, oda találok.
-Nem terveztem. - mosoly jelenik meg az arcomon. Nem fog irányítani egy nő.

Camille


A bőröndöm maga a katasztrófa. Alice átjött az utazás előtt, mondván hogy segít válogatni ,hogy pontosan mit vigyek magammal.
Az ő ötletei túl merészek voltak, így a nagy részét elvetettem. Erre mit csinál ez a kornyeles nőszemély??
A táskám tartalmát kicserélte közvetlenül az utazás előtt. El kell ismernem ,hogy nagyon ravasz.
A táskám most tele van szexi fehérneműkkel és harisnya kötőkkel. De legalább csinos ruha is akad benne bőven. 
Felveszem a rózsaszín térdig érő kosztümöt. A dekoltázsa elég vadító, de megteszi.
Kiveszem a fekete magassarkúmat és éppen felvenném amikor egy kis papír csomag esik ki belőle. Felkapom a csomagot amire egy kis cetli van ragasztva.

Most valószínűleg azon gondolkozol hányféleképpen nyírhatnál ki. Ezt megértem, de inkább legyél hálás. A nagymama ruháidban nem fognál magadnak pasit.
Pedig gyönyörű vagy. Ne akard titkolni. Érezd jól magad. Vagy éppen a pasit kitudja....
Majd mesélj, részleteket !!!
Puszii
Alice

Az üzenet végére már nyoma sem volt a haragomnak. Veszélyes, de ő a legjobb barátnőm. Jobbat nem is kívánhatnék.
Amint lehet megköszönöm neki, hogy van nekem.
Megigazítom a sminkem és a hajam. Szexi vagyok, a pokolba is. Megérdemlem ,hogy jól érezzem magam. Aztán eszembe jutott Daemon. Sajnáltam ,hogy nem volt folytatása annak ami köztünk történt.
Az elmúlt két hétben csak akkor szólt hozzám amikor muszáj volt. Nem szólogatott be és ez hiányzott. Bár nem szívesen ismerem be.
Elhanyagolva érezem magam ,pedig még jogom sincs elvárnom tőle ,hogy foglalkozzon velem, hiszen nem vagyok a barátnője.

Nem tudom mit érzek iránta. Rettentően vonz, na meg amit a testvéréért tesz az döbbenetes. Felkarolta a srácot és szerintem meg is kedvelte ilyen rövid idő alatt is.
Remek ember, csak kicsit nagy képű. Mondjuk van mire hiszen valóban félisten teste van, de ezt sosem mondhatom el neki. Az egója így is akkor mint a Merkúr.
Nagy levegőt vettem és levetkőztem magamról a Daemonnel kapcsolatos gondolataimat. Furcsa ,hogy Daemonnel kapcsolatban egyre gyakrabban jutott eszembe a "levetkőzni" szó. Brrrr. Valami ártatlanra kell gondolnom. 
Eper, málna, kókusz, mandarin, banán... a picsába.
Ez a pasi lesz a vesztem csóválom meg a fejem, felveszem a táskám és kilibbenek az ajtón.
Az étterem pont olyan elegáns mint vártam lehet ,hogy nem vagyok elég jól öltözött ehhez a pazar helyhez. 

-Gyönyörű vagy. -hallom Julian mély hangját a hátam mögül. A keze pedig a derekamra csúszik.
-Köszönöm. Fordulok felé.
Ő fekete nadrágot és kék kockás inget visel. A haja jól fésült, ajka pedig pimasz mosolyban terül szét férfias arcán.
-Te is jól nézel ki. -bókolok. A mosolya még szélesebb lesz.
-Gyere. - elindulunk az egyik hátsó asztal felé, míg ő odabiccent a pincérnek aki int és mosolyog rá.
Az egyik fehér bőrkanapékkal övezett asztalkánál állunk meg. Velem szemben ül le. Adok magamnak egy percet és körbepillantok a termen.
Kristály csillárok lógnak a plafonról a falak sötétek, az ablakok elvannak torzítva. A csillárok halvány fényt adnak csupán, de ez elég ,hogy jól lássunk mindent a helyiségben. 

-Gondolom jóban vagy a pincérrel. -állapítom meg.
-Igen. Öt éve dolgozom itt.  Segítettem neki ,hogy bejusson.
-Ez igazán rendes tőled.
-Az ember segít ahol tud. -mosolyog. Annyira más ,mint Daemon.
-És mesélj valamit magadról. -kérem, ő pedig belefog.
A történetéből hiányzik az önfényezés és a nagyképűség. Ezeket tudom kezelni, de Juliannal nem tudtam mihez kezdjek.
Fegyelmesen végig hallgattam. Poénos volt az meg kell hagyni. Kedvesen kérdezgetett. Közben megvacsoráztunk. Elmeséltem neki ,hogy miért vagyok itt. 

-Szerencsés a pasi.
-Daemon?? -nevetek. -Azt gondolod??
-Igen. Egy barom ha nem veszi észre ,hogy milyen csodálatos lány van a közelében.
-Szerintem is egy barom. -mosolyodok el. Persze nem gondolom így, de ezt nem Juliannal fogom megvitatni.
Ekkor megcsapja a fülem egy ismerős nevetés. Ilyen. Nincs.
A tekintetemet csak egy kicsit emelem fel és megpillantom Daemont teljes váll szélességében.
A tekintetünk találkozik, ő pedig vigyorog ,mint a vadalma.
De vajon ,mit keres itt ?? Aztán meglátom vele szemben Virginiát vele szemben a vörös lóboncával együtt.

Jól állna benne a balta. Újra Juliannak szentelem minden figyelmem, de attól még hallom a nevetésüket.
-Megbocsátasz egy percre?? -kérdeztem érdektelenséget színlelve, majd felálltam. Ő csak bólintott.
A táskámmal együtt a mosdóba masíroztam és igyekeztem felülkerekedni a gyomromat mardosó féltékenységen. Minek van itt ez a liba?? És Daemon megint őt keféli?? Hát ez remek.
Pár perc alatt kifújom magam, nem teszi tönkre az estémet. Juliannal jól alakulnak a dolgok.
Megigazítom a harisnyám és a harisnyakötőmbe rejtett óvszert is. Hangsúlyozom nem vagyok ilyen. De szexinek éreztem magam, ami pedig erőt adott.

Kiléptem a folyosóra és egy  fekete nike pólóba bújtatott mellkasnak ütközöm.
Feljebb emelem a fejem, megpillantom Daemon kihívó és éhes tekintetét. Elönt a forróság, muszáj megacéloznom magam. -Ha megbocsátasz !! -próbálom közönyösen eltolni az utamból.
-És mi lesz ha nem?? -húzza fel a szemöldökét.
Megpróbálom mellette elsurranni ,de nem jön össze. Megfogja a karomat és húzni kezd egy másik ajtó felé. Belöki és bezárja az ajtót mögöttünk.
Egy takarító szertár lehet a sok fertőtlenítőből kiindulva, meg a rengeteg fehér anyagból amik a földön hevernek. 

-Még is mi a fas... -nem bírtam befejezni a mondatot mert a karja a tarkómra csúszott és a szájához vont. Ajkai durván, forrón tapadtak az enyémre. A teste pedig hozzám simul.
-Cami elegem van ,hogy folyton megszakítanak minket ..... -ismét hozzám simul, ezuttal azonban a falhoz présel. A nyelve a számba hatol, a nadrágján pedig érzem ,hogy kíván. Nagy levegőt veszek és hátrébb tolom megszakítva a csókot. Mind a ketten zihálunk.
-Daemon randim van és neked is...
-Ne mond ,hogy az a dísz huszár bejön neked. Virginia pedig nem randi. Azért jött ide ,hogy az agyamra menjen.
-Persze. -hitetlenkedem.
-Téged akarlak az istenért. Senki másra nincs szükségem... Kívánlak amióta megláttalak.
A francba hittem neki. Magamhoz vontam. Ajkai a nyakamra tapadnak  érintésére sóhaj hagyja el a számat. Felnyög. Kezével egyre feljebb húzza a ruhámat. Végig simítja a bőrömet, érintésére szinte kigyúl a testem. Könyörgök ,hogy szabadítson meg a minket elválasztó anyagtól.
Áthúzza a fejemen, a földre dobja. 

-Az istenit....... te atya úr isten.... -nyögi ahogy végig mér. -fekete melltartót viseltem a harisnyakötős combfixes összeállításhoz ami éppen ott emelte ki a domborulataimat ahol kellett.
-Neked annyi. -a szeme elködösül én pedig nagyot nyelek. Magával húz a földön heverő asztalterítőkre. Fölém kerekedik és a szájával kényeztet szerte a testemen. Amikor a köldökömet nyalja meg felnyögök.
-Daemon..... -hal el a hangom. Felnézek és látom ahogy leveszi a pólóját és a nadrágja is a földre kerül.
-Most pedig a magamévá teszlek. -közli korántsem higgadtan és megcsókol. Mind a ketten teljesen fel vagyunk ajzva.
A csókok közepette megszabadítom az alsójától. Kihalássza az óvszert a harisnyámból. Hallom ahogy feltépi a csomagot.
Pár perc elteltével érzem ahogy ismét rám nehezedik. Még jobban felgyorsul a légzésem.
-Akarod???
-Akarom.. -fészkelődök alatta, hozzá nyomom a csípőmet. Mire ő egy hangos nyögés kíséretében belém hatol és mozogni kezd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Idegen érzés: Van amire születni kell

Hannah Meztelenül ébredek a hotelben, azután az eszméletlen éjszaka után. Mindenem fáj, de természetesen jó értelemeben. Nagyon is jó...