2016. január 17., vasárnap

Szívdobbanás :Ballépés


Daemon

Azt tettem amit bárki az én koromban, bulizni mentem. Biztos voltam benne ,hogy ennek még meg lesz a böjtje. De nem nagyon érdekelt.
Hogy ne legyen gubanc, suli után Aaron házához mentem. Szerényebb körülmények között éltek ,mint mi és a látvány üdítő volt. Múzeumban élni rendkívül unalmas, és szívás egy magamfajtának.
-Hello haver. - intek Aaronnek aki az ajtóból figyel. Felém biccent, majd kitárja nekem az ajtót.
-Na készen állsz a bulira?? -tudakolja miközben beveti magát egy piros,bőr fotelbe.
Hasonló képpen teszek. 

-Na ná. Milyen bulira számítsak ??
-Csajok, pia és zene. Szerintem más nem is kell. -két tenyerét egymásnak dörgöli. -És ha már a csajoknál tartunk, már lassan egy hónapja nem...
-Ha ezt a mondatot befejezed garantálom ,hogy még egy jó darabig nem fogod hasznát venni annak a húsdarabnak. - egy vöröses hajú, szuper modell alkatú csaj sétált le a lépcsőn.
Tapadós fekete nadrágot, halvány rózsaszín blúzt viselt amely V alakú kivágása rá látást engedett a bájai egy részére. Kevés esély volt rá ,de magamban könyörögtem ,hogy a huga legyen.
Pontosan Aaron és köztem állt meg, csípőre tett kézzel. 

-Ki a barátod Aaron??
-Mi az, hogy Aaron?? - vonja fel szemöldökét kérdőn a megszólított. A lány fel nevet.
-Nem érdemelsz becenevet a seggfejen kívül.
-Ne csináld baby tudod ,hogy csak vicceltem... -a lány egy egyszerű mozdulattal leinti. Nyilvánvalóvá téve ,hogy a kapcsolatban ki is a főnök. A jelenetük láttán elkapott a nevethetnék.
-Szia az én nevem Amara. Ennek a pöcsnek a barátnője vagyok. -mutat Aaronre. Már csak nekem kell bemutatkoznom.
-Szia, én Daemon vagyok. Új a környéken.
-Ez esetben üdv a mi furcsa városunkban. -Köszi. -mosolygokrá.
-Kérsz valamit inni vagy ?
-Elfogadom ,köszi. -kicsit bólint majd elindul a ház hátsó felébe. 
-Cola jó lesz ?? -kérdezi.
-Tökély. -felelek.
-Én is kérek. -kiabálja Aaron.
-Van két lábad. -jön a válasz, Aaron arckifejezésén elnevetem magam. Ezek ketten igazán szórakoztató párost alkotnak.

-Várj egy percet. -böki oda nekem Aaron ,majd eltűnik ott ahol Amara.
-Na ide figyelj asszony.. -ezt a mondatot egy felkiálltás követi. A hang alapján Aaron éppen egy serpenyővel vagy mivel találkozott. Majd nevetés szűrődött ki, a pár végül megjelent. Amara egy poharat szorongatott és elégedett mosoly játszott az arcán , Aaron pedig a fejét simogatta.
-Köszi. -mondom Amaranak.
-Na skacok én megyek készülődni. Daemon érezd otthon magad. És ha A mégegyszer valami csajok megdöntögetésére tesz említést csapd fejbe a nevemben.
-Meg lesz. -kacsintok rá.
- Gracias!! -ezzel el is tűnik.
-Nem tudtam ,hogy papucs vagy. -állapítom meg.
-Az ágy kivételével ,minden hol ő az úr. Habár... ha jobban bele gondolok...
-Aha.
-És mindenről tud ami a házban történik.
-Na persze. -vágok vissza. Alig várom ,hogy be bizonyítsa ,hogy tévedek.
-Nem is gondolta komolyan amikor azt állította ,hogy más lányok megdöntögetésèt tervezem. -jelentette ki kicsit hangosabban.
-Azt te csak hiszed. -jött a válasz az emeletről. Aaron elnevette magát. Veszélyesek.
-És neked van már kiszemelted??
- Igen. Kinéztem magamnak egy fekete párducot.

Camille

-Cami jönnöd kell!!! -győzköd Alice a vonal túloldaláról.
-Semmi kedvem. -motyogom.
-Nem. Ezt hallani sem akarom. Felkapsz valami szexit és beugrassz a kocsimba pontosan 15perc múlva.
-Ali, nem vagyok túl jó formádban... -meghallottam a sípolást a telefonból. Lerakta. Magamban szitkozódva dobtam a készüléket az ágyra és mellé ültem.
Megérintettem a számat. Még mindig fájt, de már legalább nem vérzett. A suli első napján este inni nem szerencsés ,de nálunk ez így megy.
Nem volt időm tétovázni, találnom kell valami göncöt amit felvehetek.
A választásom egy csinos,szexi bőr nadrágra esett. Már csak egy vadító felső kellett hozzá. Maradtam egy fehér V nyakúnál. 

Összerendeztem a fejemet, majd éppen felvettem a magassarkú csizmámat amikor dudát hallottam. Itt a fuvarom. Rose későn fog haza érni mivel valami üzleti tárgyalásra kellett mennie. Szóval, akkor jövök amikor akarok.
Kisiettem és bezártam az ajtót. Megérzésemhez híven Alice Cabriója állt a felhajtón és vadul integetett nekem. 

-Dögös vagy!! -kacsint rám elismerően.
-Te is. -kacsintok vissza.
-Ha továbbra is ilyen szexin fogsz öltözni akkor szűzen fogok meghalni. -siránkozik.
-Nagyon vicces vagy. -mondom szigorúan. Szerintem pont fordítva.
Tízperces autókázással később leparkoltunk Emett háza előtt.Az egyszintes téglaházból dübörgött a hangos zene. 

-Alice, Cami!!! -kiabált Szamanta, Emett barátnője. Aranyos szőkeségnek ismertem. A többiek körében tündéri vigyoráról és márkás cuccairól volt híres. Összességében remek lány volt. De sosem tudnék a "szupcsi-örcsi-barcsia" lenni. Szerintem ezzel mindent elmondtam.
-Szia Szamanta. -üdvözöljük egyszerre.
-Milyen a buli?? -tudakolom.
-Eddig eszméletlen, de csak jobb lesz. -ujjong mint egy ötéves. A lelkesedése emlékeztet az öcsémére. De nem szabad most erre gondolnom.
Lélekben összeszedem magam.
-Mennyünk be. -mondja ki Szamanta a végszót. Ezzel belépünk.
A ház belsejében olyan forróság fogad ,mintha beültem volna a 180 fokos sütőbe, tíz percre. Na és az a szag. 

Megpróbálom elemezni:
Rohadt zokni rózsa kölnibe áztatva, leöntve egy vödör alkohollal és izzadtsággal.
Szerintem árulni kéne. Buli-aroma lenne a neve. Nyami.
-A pultnál találtok italt. Jó mulatást majd találkozunk. -ezzel eltűnik az idegen vezetőnk.
-Muszáj innom valamit. -motyogja Alice.-És te pedig koccintasz velem. -felvont szemöldökkel meredek rá. 
-Legyen már egy kis humorod Cami.
-Van humorom. -és valóban volt csak tavaly elvették a jogsimat spicces vezetés miatt, a humorom pedig vele ment ,de ezt valahogy nem meséltem el Alicenek.
Egy hónapnyi közmunka után kaptam csak vissza és nem eresztem. De nem akartam elrontani a jó kedvét azt mondtam: 

-Ha te vezetsz akkor nem bánom.
-Remek. - utánozta Szamanta lelkesedését. A gyerekes hülyeségei ellenére vagány csaj volt, ezért lettünk jóban.
A legjobbbarát zónába két éve kerültünk, amikor az egyik discoban Alicre nagyon nyomult egy pasi akiból dőlt a pia szag. A zene elnyomta a hangját amikor a pasira ordított. Szóval senki nem segített neki. Aztán megláttam és mikor ráeszméltem ,hogy bajban van azonnal segítettem neki.
A pasi tudtára adtuk ,hogy menjen a francba, végűl elment. Azóta maximálisan számíthatunk egymásra. És a legjobb barátok vagyunk. Belebokszol a vállamba és vissza hoz a révületemből.
A pult felé ismerős arcok után kutatok a tömegben. Találok is. Aztán meglátom Amarát. Mikor ő is észre vesz, rám mosolyog. 

Négy éven keresztül volt a szomszédom, majd évfolyamtársak lettünk. A kapcsolatunk lazult az évek során ,de még mindig nagyon kedvelem.
-Szia Cam.
-Szia Am. -kedvesen megölelget. -Hogy vagy??
-Egész remekül hiszen bulizunk. És te ?? Hallottam mi történt. -mondja szomorúan. -Részvétem.
-Köszönöm Amara. Akkor bulizunk ?? -igyekszem elterelni a figyelmem, Amara pedig nem bánja mert kedvesen rámmosolyog és összehúzza a szemeit.
-Hallottam a bunyódról. Örülök ,hogy seggbe rugtad Heathert. Rettentően bánom ,hogy nem lehettem ott. -kacsint elismerően, mire felkacagok.
Érzem a sebet, úgyhogy rögtön abbahagyom. Amarának feltűnik a reakcióm.
-Egy Tequilával azért elbírsz ??- kérdezi csábosan. 
-A tequila egy visszautasíthatatlan ajánlat. -kacagok rá és a pult felé tarunk. A bár mögött egy helyes szőke srác áll és poharakba töltögeti a tűzes vizet. Mikor észre vesz kacér mosolyt küld felém.
Jó estének ígérkezik.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Idegen érzés: Van amire születni kell

Hannah Meztelenül ébredek a hotelben, azután az eszméletlen éjszaka után. Mindenem fáj, de természetesen jó értelemeben. Nagyon is jó...