2016. január 9., szombat

Újdonság várható

Kedves olvasó!
Az Indokolatlan szerkesztőségeként úgy döntöttünk ,hogy 2016.01.22-én indítunk egy teljesen új sorozatot amelynek a címe Szívdobbanás lesz. A részek egyenlőre péntekenként fognak majd felkerülni.

A szokásos tini téma :pasik, bulizás, romantika és kavarodás minden mennyiségben. És semmi természetfeletti.

Egy kis ízelítől:

-Nézd cica, nem foglak megharapni. -mondta Daemon, miközben megpaskolta a helyet maga mögött, a motoron. -Bár bevallom ,hogy nagyon szeretném. -szexi mosolyt villantott felém és felvonta a szemöldökét. Ezt a kihívást nem szabad kihagyni.
-Ha meghalunk, megöllek. -vetettem oda. Győztes mosolya miatt elolvadna egy jégpálya is. Összeszűkült szemekkel néztem rá.
-Azt csinálsz velem amit akarsz cica. -nevetett rám. Képtelen voltam megállni szemforgatás nélkül.
-Add a sisakod.
-Nem félsz ,hogy tönkre teszi a hajadat??
-Veled egy motoron a hajam a legutolsó amit féltenem kell. -felkapom a sisakot és felugrok mögé. Felnevet teli torokból.
-Van benne valami.. -rázza meg a fejét lemomdóan.
-Miért hívsz cicának ??
-Mert hozzád hasonló fekete párducot, azaz nagymacskát  még sosem láttam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Idegen érzés: Van amire születni kell

Hannah Meztelenül ébredek a hotelben, azután az eszméletlen éjszaka után. Mindenem fáj, de természetesen jó értelemeben. Nagyon is jó...