2015. december 19., szombat

Több mint elég...


Lexi szerint olyan csinos voltam, mint egy szuper modell. Azonban amikor bele néztem a tükörbe inkább egy pénzért táncoló nőre hasonlítottam, ami megijesztett. Persze könnyen lehet ,hogy nem volt igazam. Nem sokat értek a démoni divathoz.
-Lex te futtattni akarsz engem??- jegyeztem meg kicsit gúnyosan.
-Dehogy. -mondta meglepődve.
-Akkor mi ez a cucc rajtam?? - mutattam végig a ruhámon.
-Szerintem csinos vagy. - felvontam a szemöldököm és úgy meredtem rá ,mintha japánul szólt volna hozzám.

Az arcom csupa smink volt, a hajam összeborzolva ,de úgy mint egy kevésbé takaros madár fészek, a fehérneműm ,amiről Lex váltig állította ,hogy szexi olyan mélyen volt nem is mondom ,hogy hol ,hogy irritálta a mandulámat. A falatnyi szoknyából kilógott a fenekem és ezen a helyzeten a harisnya sem sokat javított. A felsőről nem is beszélve. A kivágása mindent megmutatott volna ,ha lett volna mit. Nem fogom felvenni ezt a holmit, nem és kész. 
-Nincs az a pénz ,hogy ezt felvegyem. - közöltem halál komolyan.
-Akkor miben akarsz jönni ?? Farmerben ??
-Igen !!! -mondtam. -De a magassarkudat elfogadom.
-Kegyetlen vagy.-nyögte.
-Nem, csupán kicsit szemérmes. -pislogtam felé édesen.
-Rendben ,de a haj marad. -mondta és egy veloczi raptor elszántságával nézett rám.
-A nagy része maradhat. -egyeztem bele.

A ruhákat, kevésbé durva stílusura cseréltem. Egy koptatott farmer, a dögös magassarkú, egy V nyakú kék felső, plusz egy laza fekete bőrkabát na meg a madár fészek felújított változata.
-Na most már mehetünk. - ki léptünk a házból.
A nap már lemenőben volt, rózsaszín és bíbor csíkokkal színezte be az égboltot.
-Hallottam a képességedről. - mondta Lex elégedetten. Ó ez remek, gondoltam magamban.
-Szuper. - motyogtam.
-Ez igenis klassz. Mutass valamit. - kérte kis kutya szemekkel.
-Rendben. De mit??
-Emeld fel ezt. - kapta ki a kocsi kulcsát a zsebéből és a tenyerébe fektette. Erősen koncentráltam ,aztán eszembe jutott valami.
A velem szemben álló lány néhány centivel elemelkedett a talajtól.

-Na elég vagány ?? -kérdeztem miközben még magasabbra emeltem. Teli torokból felnevetett, mintha egy tollpihével csikiztem volna meg a talpát. Valóban klassz ez a képesség, bár erre valószínűleg Lexi nélkül is rájöttem volna ,előbb- utóbb.
Csak féltem tőle ,mint az emberek általában az ismeretlentől. Viszont ha képes leszek irányítani akkor akár jó is lehet.

Egy hatalmas fék csikorgással állt meg közvetlenül előttünk Nero kocsija. A srácok arcán hatalmas vigyor terült szét, az autóból pedig üvöltött a hangos disco zene.
Mikor közelebb léptünk azonban lehalkították.
-Sziasztok csajok- szólt Emett, majd beugrott a hátsó ülésre és megpaskolta maga mellett a helyet, jelezve a barátnőmnek.
-Halihó!! -szólt Lexi és boldogan mászott be Emett hatalmas teste mellé.
-Sziasztok skacok. -mondtam mosolyogva, és lehuppantam az anyós ülésre. Nero elismerően mért végig.
-Csinos vagy. Sokkal jobb ez a stílus, mint a tegnap. - suttogta, mikor oda hajolt a fülemhez. Lehelete simogatta az arcomat. Kicsit felnevettem, mert csikizett  - De ezt el ne mond Lexinek.
-Dehogy fogom. -mondtam még mindig kuncogva. Ezzel elfordította a kulcsot és elindultunk.
-És most hová megyünk?? -érdeklődtem.
-Elmehetnénk enni aztán pedig bulizunk egyet. Ismerek egy remek helyet. Mit szóltok??
-Benne vagyunk. -mondtam, tényleg jól hangzott. Tetszett a gondolat, hogy addig táncoljak amíg össze nem esek.

Az utat ismét végig énekeltem Neroval. Már egészen ellazultam mire az étteremhez értünk. A hely takarosnak tűnt. A bordó színű falakban hatalmas francia ablakok álltak ,így sokat megmutatva az étteremből. Az ajtóhoz érve Lexi és Emett mentek be először, Nero pedig tartotta nekem az ajtót míg bementem.
Köszönet képpen rámosolyogtam, ő pedig kedvesen viszonozta. De ez a mosoly kisfiús volt, mintha szégyenlős lenne.  


Mikor átléptük a küszöböt felém nyújtotta a karját én pedig szórakozottan belekaroltam. Régen sokszor csináltuk ezt, viccesnek találtuk a ránk meredő emberek arckifejezéseit.
Legelőször akkor amikor Nero exével találkoztunk a parkban. A lány az egész focicsapattal megcsalta, de végül Nero szakított vele.
A csaj annyira nézett minket ,hogy kiesett az aktuális pasia öléből. Vicces szituáció volt. Tisztán láttam magam előtt a jelenetet és felnevettem. Nero valószínűleg rájött ,hogy mi jutott eszembe mert ő is felnevetett.
Így sétáltunk az asztalunkhoz. Székek helyett piros ülések vették körbe az asztalokat, Lehuppantam Nero mellé ,szemben Emettel és Lexivel.
Tartottam egy gyors terep szemlét. Az étterem nagyon tele volt, de azért elvétve akadt még néhány asztal. A kis asztalokat piros terítők fedték, a világítást pedig érdekes mennyezetről lelógó csillárok szolgáltatták.
Nagyon barátságos hangulat és béke áradt a helyiségből és persze finom illatok, a konyha felől.

-Tetszik?? -kérdezte Nero fülig érő vigyorral.
-Imádni való. -ismertem be.
-Reméltem, hogy tetszeni fog. -ahogy ránéztem a mosolya szélesebb lett, már ha ez lehetséges. Csodás fehér fogsora is megmutatkozott.
-Szerintem rendeljünk.- szólt Emett.
Nero felemelte a kezét és intett a pincérnőnek. A nő pillanatokon belül ott termett.
-Minben segíthetek?? -kérdezte bájosan. Vállig érő kifakult, szőke haja volt és piros pincérnő ruhát viselt, apró fehér köténykével. Arca fáradtnak tűnt, de ezt próbálta palástolni.
Annyira méregettem a nőt ,hogy mikor odébb állt fogalmam sem volt ,hogy Nero mit rendelt.

Na de mindegy. Amint a nő elszivárgott megláttam a az egyik szembelévő boxban Theot amint egy csinos barna hajú nővel beszélget. A lány kecsesen csavargatta hosszú, tincsét az egyik frissen manikűrözött ujja köré. A lány háttal ült nekem ,de még így is tudtam, hogy a feneke háromnegyede kilátszik a falatnyi fekete szoknyájából. Az asztalukon koszos tányérok voltak, ebből arra következtettem, hogy lassan odébb állnak. Nagyon helyes.
Azonban ekkor összeakadt a tekintetem Theoéval. Az a csokoládé barna szempár. Nem vette le rólam a szemét, szinte még csak nem is pislogott. Vonásai tökéletesen simák voltak, semmit nem lehetett kiolvasni belőle. A tökéletes fapofa.

A figyelem hiánya hamar feltűnt a partnerének mert megfordult. Majdnem lefordultam a székről, mikor megláttam ,hogy Nora az a szokásos négy réteg sminkjével. Nagyon erős koncentrálásba került ,hogy ne tátsam el a számat.
Annak a lánynak a születésnapján ismertem meg Theot. Valaki nagyon csúnyán szívat ott fent.
Nora ajkai mosolyra húzódtak, aztán a felemelte a kezét és intett nekünk. Majd vissza fordult és mondott valamit Theonak aminek  a srác láthatóan nem örült. Végül mind a ketten felálltak és az asztalunk felé indultak.

Theo zsebre vágta a kezét és komoran követte a csípőjét vadul rázó Barbi babát. Ekkor egy súlyos kar telepedett a vállamra. A többiek vadul belemelegedtek az ételek kivesézésébe.
-Halihóóó!! -szólt Nora nyájasan ,mint mindig. Nagyon nem csíptem a stílusát.
-Noraaa!! -üdvözölte Lexi mintha a lány lenne a lottó ötös. Holott tudom ,hogy nem kifejezetten kedvelte. Persze Lex most egy boldogság buborékban van Emett miatt. -Csatlakoztok?? -kérdezte lelkesen.
A szám már rángott az elfojtott indulatoktól. A végén olyan leszek ,mint egy újévi tűzijáték ,ezernyi darabkára fogok robbanni.

-Szívesen. -mondta dorombolva a lány. Leültek közénk, de előtte mindenki üdvözölt mindenkit. Valahonnan előkotortam a legudvariasabb oldalamat.  A legjobb védekezés a támadás, mondta valaki. Tudok én nyájas is lenni.
-Annyira örülök ,hogy látlak benneteket. -mondtam olyan lelkesen ahogy képes voltam kipréselni magamból. Nora nem vette a lapot ,de Theonak feltűnt a gúny a hangomban. A partnere ehhez túlságosan egyszerű volt.  
-Jajj Sophie, olyan régen láttalak. Annyira jól nézel ki.
-Nálad nem jobban . -a hangom sokat sejtető lehetett mert Lexi köhögni kezdett ,mint aki félre nyelt valamit. Helyes.
A két jövevény lehuppant a maradék helyre, mivel kicsi volt a hely ezért szorosan bújtak össze. Közben megérkezett az étel. Kiderült, hogy Nero hamburgert rendelt.
-Neked majonéz nélkülit rendeltem. -mondta Nero felém fordulva, mikor beleharaptam a buciba.
-Köszi. -mondtam és megengedtem magamnak egy mosolyt. Majd haraptam még egy falatot.

-Jajj de édesek vagytok. Mióta is vagytok együtt?? -kérdezte Nora. Ekkor korántsem nőiesen távozott a falat fele a számból. Lexi fojtott hangon felnevetett, de nem tudtam ,hogy a kérdésen vagy a reakciómon.
Ez nagyon gáz helyzet. Mikor felnéztem Nora kérdő szemekkel nézett rám, én pedig arra gondoltam ,hogy mennyire szeretném azokat a szemeket az asztalon látni, csak egy kiskanál kellene és megoldom.
Theo nyugodtam ült mellette, és karba fonta a kezeit és na-ebből-hogy-mászol-ki tekintettel nézett rám.
-Nem járunk. -előzött meg Nero. -Csak barátok vagyunk. -hiába nem mondta, akaratlanul kihallottam a mondatból a egyenlőre szót.

A vacsora hátralévő része feszült helyzetben telt. Mikor végeztünk Emett azt kérdezte:
-Srácok lenne kedvetek velünk tartani ?? Egy közeli discoba megyünk.
-Szívesen veletek tartunk. -szólt Nora. Emettből fasírtot fogok csinálni.
Fizettünk, majd szépen távoztunk az étteremből. Kifelé menet Nero kedvesen megfogta a hátamat. Nem éreztem tolakodónak ezért hagytam. A parkolóban szét váltunk, Emett gyorsan elmagyarázta Theonak ,hogy hol van a bár ahova megyünk.

Ebben a discoban már jártam döbbentem rá mikor beléptünk. A levegőben izzadtság és nőiparfűm keveredett. Nehezen ,de sikerült átverekedni magunkat a vonagló testek tömegén. A túl oldalon volt a bárpult. Rendeltünk egy kör tequilát, nem kellett kétszer mondani, hogy felhajtsam.
-Theo maci megyünk táncolni?? -kérdezte Nora nyájasan miközben végig simított Theo melkhasán. Felállt a szőr a hátamon ettől a becenévtől, de Lexinek is mert fancsali képet vágott.
Nora elcibálta a parkettre. Nero röhögni kezdett.
-Sophie, te táncolnál velem?? -kérdezte.
-Aha, -megfogtam Nero kezét és a parkettre húztam. Majd táncolni kezdtünk a dübörgő zene ütemére. Hamar átengedtem magam a vad ritmusnak. Nero megfogta a kezemet és nevetve táncoltunk. Még hat Tequila után a tánc eldurvult egy kicsit. Nero keze a derekamra vándorolt. A karomat átvetettem a vállán. A homlokomon megjelent egy csepp izzadtság és kezdetem rosszul lenni. Amikor Nero közelebb hajolt és az ajkunk majdnem összeért elhúzódtam.
-Nem érzem jól magam.. -mondtam és a fejemhez kaptam.
-Friss levegőre lenne szükséged?? Gyere kimegyünk hátul. -ezzel elkezdtünk átvágni a tömegen. A fejemben felerősödött a zúgás, amit a hangos zenének tulajdonítottam. Majd a szemem is jojózni kezdett. Csak ne ájuljak el.

A hátsó ajtó egy sikátorra nyílt. A levegő segített ,de a fejfájásom nem csökkent és megjelent a hányinger is. Nem akartam ,hogy Nero lássa ahogy kidobom a taccsot.
-Kérlek szólj Lexinek. -nyögtem a kezemet pedig a hasamra szorítottam ,hátha ezzel bent tarthatom a vacsorámat.
-Nem foglak itt hagyni. -mondta feszülten.
-Kérlek. -meggörnyedtem és olyan fájdalom hasított a fejembe mintha egy légkalapáccsal csaptak volna meg.

-Rendben. Sietek. -mondta ezzel eltűnt a klubban. Ekkor elkapott egy újabb fájdalom hullám ,azonban ez most a földre tepert. Mintha az agysejtjeim egyesével robbantak volna fel.
Lexi rontott ki az ajtón, de úgy ,hogy a fém ajtó nekicsapódott a falnak.
-Sophie.. -lehajolt mellém és gyengéden felhúzott. -Mi történt??
-A fejem....lüktet, mintha átrendeződne a a koponyám. -nyögtem, mert a fájdalom még mindig fogva tartott. Kezdett homályosodni a látásom.
-Lex egyre homályosabb vagy.... -halt el a hangom. Lexi óvatosan lefektetett a földre.

-Azonnal el kell vinnem téged innen. -motyogta és kotorászni kezdett a zsebében. Azonban ekkor feltámadt a szél és felkavarta a port.
-Na ne szívass... -mondta Lexi. Mikor elfordítottam a fejem, láttam négy alakot. Valami azt súgta, hogy ezek a fickók nem beszélgetni akarnak. A fejfájás ellenére elkezdtem feltápászkodni.
-Maradj ott Sophie. -parancsolt rám, de ezt a kérést nem fogom teljesíteni. Nehezen ,de talpra álltam azonban minden végtagom remegett. Erős akartam lenni.
A sikátor másik végében négy megtermett férfi áll, mindegyikük fekete ruhát viselt. Nem tűntek túl kedvesnek, a testtartásuk veszélyt sugallt.

Aztán neki lendültek. Mint egy farkas falka bekerítettek bennünket, a testüket valami furcsa fekete füst szerűség vette körbe.
Rettentően gyorsan mozogtak, ketten ráugrottak Lexire a másik kettő pedig mellém lépett és lefogták a karomat. Megpróbáltam lerázni őket ,de nem sikerült. Kicsavarták a karomat és előre döntöttek ,így a kezem a hátam mögé került. Felsikítottam, mert egyszerre tért vissza a fejfájás és még ez is. A látásom újra homályos lett. Felnéztem Lexi erősen zihált, majd az egyik férfi teljes erejéből arcon ütötte, amitől a feje oldalra csuklott és lerogyott a földre. A szeme fenn akadt a szájából pedig vér folyt a földre.
-Lexiii!!!! - rángatni kezdtem a karomat ,de túl erősen fogtak. A körmeik a húsomba martak. Könnyek csípték a szememet, nem hagyhatom cserben a barátnőmet.
Összeszedtem darabokra hullott elmémet és koncentráltam. Sikerült minden haragomat belevinnem. Az eddig elsajátított képességemmel hátra taszítottam barátnőm támadóit ,akik így neki csapódtak a falnak.

Lenyomtak a földre mikor rájöttek ,hogy mit csináltam. Felnyögtem.
-Vigyük őket. -mondta az egyik mély, reszelős hangon.
-Nem visztek... minket ...sehova... -nyöszörögtem.
-Ó dehogy nem.. -nevetett fel az egyik. A hangja egy csiszológépére hasonlított és bántotta a fülemet.
-Nem..... -nyögtem utoljára.
-Pofa be. -ezzel az egyik felemelte a fejem és neki csapta a földnek.

A hang alapján valami tuti eltört a fejemen. Ezek után azonban lezsibbadt a testem és már nem volt erőm harcolni. Az egyik férfi Lexit , egy másik pedig engem vett a karjaiba.
Ekkor a klub ajtaja ismét kinyílt ám ezúttal Theo állt ott. Az arca zavarodott volt.... Abban a pillanatban azonban köd ereszkedett a szememre és úgy éreztem mintha valami magába szippantana.
Az utolsó amire emlékszem egy kétségbeesett kiáltás volt, egy......férfié.
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Idegen érzés: Van amire születni kell

Hannah Meztelenül ébredek a hotelben, azután az eszméletlen éjszaka után. Mindenem fáj, de természetesen jó értelemeben. Nagyon is jó...